Avions e nhèu, ua bona combinacion

Hè pòqui mesi, moltes veus e mieis de comunicacion –massa tà compdales toti– dobtauen dera viabilitat e eficiéncia economica der aeropòrt Lleida-Alguaire. Eth passat ueit de gèr era infrastructura airaua acuelhèc a 1800 toristes procedents d’Anglatèrra. Aguesta supòse era tresaua dimenjada seguida qu’er aeropòrt mèrque un nau recòrd d’arribades.

Era majoria des visitants escuelheren Andòrra entà prener eth tè e esquiar ua estona. Era rèsta anèren entara Val d’Aran. Es dues uniques destinacions a on i a un shinau de nhèu en tot eth Pirinèu. Mès quina nhèu… quate flòcs a chiques e miques que queigueren adès de Nadau; delà d’açò tot ei a còp de canons. Alavetz, se s’establís ua relacion dera nhèu damb eth numerò de toristes, açò sonque pot mielhorar.

Per desgràcia entà toti es otelèrs e negòcis deth Palhars, Ribagòrça, Boí e companhia  –e per sòrt entara sua flòra e fauna–, era abséncia de nhèu les està gessent mès cara de lo demorat.  Ath temps qu’es otèls aranesi s’an mantienut en un 80% dera ocupacion aguestes vacances, en Pirinèu catalan tot escàs an artenhut eth 50%.

Er aeropòrt Lleida-Alguaire foncione, per molt que desde Barcelona se digue lo contrari entà cercar naues manères de financiar era linha 9 deth mètro entre d’autes desencuses. Ara li tòque as responsables de torn trapar era clientèla –un trabalh complicat– que visite eth Pirinèu lo que manque d’iuèrn. Encara qu’en molti lòcs semble que sigue tardor.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús