Menja i calla

Fa dies que veus un anunci sobre iogurts. Un anunci que et recomana que mengis un iogurt al dia, cosa que tu ja fas i, que en veure promocionada, et fa sentir orgullós de tu mateix, cosa que no passa sempre. Que bé que menges, tu sí que en saps. Realment, més enllà que ets un home de costums i que no et poden treure de les teves manies, si no menges el iogurt del matí, el dia no va bé. I saber que hi ha una campanya en defensa de les teves tradicions et dóna força per tirar endavant.

Tot i així, la seguretat que impregna la campanya, firmada per la FESNAD (Federación Española de Sociedades de Nutrición), s’escola per l’aigüera quan veus que aquest consell aparentment tan procliu a la teva salut i a la dels teus conciutadans en el fons forma part d’una campanya que ha patrocinat l’Associació Espanyola de Fabricants de Iogurts i Lactis. És ben normal, doncs, que una associació amb aquest nom patrocini la ingesta d’un iogurt al dia.

¿Segur, per tant, que és bo menjar un iogurt al dia? ¿Què passaria si la campanya l’hagués patrocinada l’Associació Nacional de Pizzes Margarita? La veritat és que no saps què va primer, si l’ou o la gallina, si la FESNAD que conclou que els iogurts són bons i busca peles a l’Associació de Fabricants de Iogurts, o al revés, si els del iogurt, paguen tot el que poden perquè ens atipem dels seus productes.

No saps què has de fer, si seguir menjant iogurts o no. I perquè el dia vagi bé ho hauries de saber.

You should know és un tema de Monte, dj alemany. El tema, l’has conegut escoltant una sessió de Scuba, dj britànic que punxa dijous a la Sala Apolo.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús