“Al moro, que estamos muy mal”

“Al loro que no estamos tan mal”. És una de les frases cèlebres de Joan Laporta quan va defensar l’estat del FC Barcelona després de dues temporades en blanc i abans d’afrontar una moció de censura. Doncs bé, segons la directiva de Rosell resulta que sí que el Barça estava en una situació de crisi, però no de resultats, sinó econòmica.

És per això que l’actual directiva acaba de tancar un acord multimilionari amb la Qatar Foundation per posar publicitat a la samarreta. Un acord que no ha estat ben rebut per la majoria de socis i aficionats culers, defensors de tenir “neta” la samarreta. Perquè encara que sigui una fundació, és una fundació dels reis de Qatar, un país regnat per una monarquia absoluta on no es respecten alguns drets humans. I per cert, entre Qatar i Uzbekiztan hi ha més semblances de les que alguns veuen (o volen veure).

Però bé, no ens desviem del tema. Tornant als aspectes econòmics i relacionant-los amb la frase de Laporta, no seria d’estranyar que algun dia de la setmana que ve sortís Sandro Rosell i digués el Barça ha hagut d’anar “al moro, que estamos muy mal”.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús