Plataforma per la Llengua, l’ONG del català

Logo Plataforma.jpg

Aquest és el blog de la Plataforma per la Llengua, l’ONG del català. La Plataforma per la Llengua és una organització no governamental que treballa per a promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social. Treballem als diferents territoris de parla catalana i des d’una perspectiva transversal en el sector socioeconòmic i audiovisual, en l’acollida lingüística als nouvinguts, en les universitats i l’educació i en les administracions, entre altres àmbits d’actuació. Els èxits aconseguits des del 1993 ens han portat reconeixements com el Premi Nacional de cultura 2008 a la projecció social de la llengua catalana, que atorga la Generalitat de Catalunya.

Actualment tenim grups de treball en diverses poblacions i delegacions territorials al País Valencià, el Barcelonès, el Vallès Occidental, el Maresme, les Terres de Ponent, l’Alguer i el Baix Llobregat. En total comptem amb més de 13.000 socis que formen part de la nostra entitat. Òscar Escuder és l’actual president de l’entitat i Neus Mestres n’és la directora.

En el blog trobareu escrits de persones vinculades a l’executiva de l’entitat i a les diferents àrees de treball. Podeu trobar més informació sobre la Plataforma per la Llengua i els membres de l’executiva aquí.

 

ELS AUTORS

En aquest blog hi participen:

Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua

Mireia Plana, vicepresidenta de la Plataforma per la Llengua

Neus Mestres, directora de la Plataforma per la Llengua

Marga Payola, Francesc Marco i Manuel Carceller, membres de l’executiva de la Plataforma per la Llengua

 

 

1 comentari

  • Jordi Duran i Busquets

    10/10/2012 11:12

    Hola bon dia, no sé si és el lloc adequat però no sé exactament on fer la queixa. Hauría de posar-me en contacte amb “atenció al client d’endesa” però només atenen en castellà i en anglés.
    Aquest matí he volgut fer una gestió vía telèfon a endesa, m’han atés tota l’estona en castellà, després de formular el meu problema la persona que m’ha atés no em donava cap solució i semblava que no ho entenía, el problema semblava que no l’entenía i el meu català sembla va que no el volía entendre. He preguntat si em podía atendre algú en català i m’ha contestat que no. Possiblement el telèfon d’atenció al client que és al que he trucat sigui el mateix per a tota la península, però és vergonyós que no pugui fer la meva gestió en català.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús