Robots al Cat Salut

El Servei d’Atenció del Cat Salut, un dels millors serveis que, al meu parer, oferia el departament de Salut, ha estat víctima de les retallades. Els amables interlocutors i interlocutores que atenien el telèfon i et donaven cita per a la doctora de capçalera, la pediatra, la infermera, etc. han estat substituïts per robots de reconeixement de veu.

He intentat demanar cita unes quantes vegades i no me n’he sortit. Els robots no entenen els cognoms de la meva filla ni tampoc no m’han entès quan els he dictat el número de la targeta sanitària. M’he sentit impotent, igual que parlant amb una operadora de telefonia… Segur que les heu patit.

I que he hagut de fer? Doncs trucar directament al CAP perquè em donessin cita. Com fa trenta anys.
Això col·lapsa els telèfons del CAP, els que hi treballen no donen l’abast atenent trucades, i a l’usuari li representen llarguíssims minuts d’espera al telèfon.

Una altra opció és demanar cita prèvia per Internet, però no sempre funciona, i a més, una màquina no admet matisos ni preguntes. En resum: tornem enrere.

3 comentaris

  • Sir William Temple

    01/05/2012 22:18

    D’aquí a 6 setmanes obriran un hospital a Dublin que quan el pacient arribi haurà de facturar com als aeroports i després podrà anar a fer un cafè. Per saber si ja li toca haurà de mirar els monitors com si fos la sortida del seu vol. http://t.co/2lxta06c

  • tbau

    02/05/2012 10:03

    Molt interessant el seu apunt, Sir Temple. I gràcies per donar-me a conèixer el Liffey, em sembla molt interessant. Ja m’he subscrit al seu compte de Twitter.

  • exatento

    07/05/2012 11:59

    Això es és el que ens porta a reduir personal d’atenció als serveis al ciutadà, inconveniències al servei sanitari i negoci en les trucades no ateses. una màquina no esta a l’alçada encara per atendre correctament al ciutadà tot i que pugui atendre moltes trucades alhora, només es negoci a costa de supressió de llocs de treball. Ànims companys!

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús