d’agència en agència

Els reis m¡han portat un telèfon nou. Bé, l’antic telèfon d’un amic. El meu el donaré també a algú. La qûestió és que ahir per la nit intentant tallar la targeta per adaptar-la a la mida necessària per ser llegida pel telèfon nou, la vam destrossar.

El problema té fàcil solució. Amb una peça d’identitat, vas a l’agència de la companyia telefònica i et fan un duplicat de la targeta per poc més d’un euro. Avui és divendres, així que a les 12h tot tanca per deixar el tems necessari a la gent per anar a la gran pregària setmanal. A les 10h he anat a l’agència on vaig sempre. Una noia amb poques dots comercials m’ha dit que no podien fer-me la còpia, que no hi havia electricitat i que el més segur era esperar fins dilluns. Sort que un company l’ha sentida i m’ha dit que en realitat el problema era tan sols d’aquella agència, que anés a una altra.

He anat, obedient, a una altra agència. Hi havia moltíssima gent, perquè és al centre del barri administratiu. Bé, quan ha estat el meu torn m’han dit que no podien fer-m’ho perquè no tenien xips. M’ha sorprès negativament que una companyia de telèfons no gestioni eficaçment l’estoc de xips per poder fer duplicats. Ja eren les 11h.

He anat a una agència a la que no havia anat mai. Vora de l’antiga universitat. Feia temps que no anava per allí. He estat donant voltes 45 minuts fins que he trobat l’agència. No m’orientava i no trobava ni l’universitat. Sort que no hi havia molts embussos. I, mira, he descobert una casa que no havia vist mai i l’arquitectura de la qual m’ha agradat molt (he de tornar-hi). He arribat a la guixeta d’aquesta tercera agència a les 11h45. Hi havia molta menys gent que a l’agència precedent. De nou, m’han dit que no tenien xips. Li he explicat que venia de les altres dues agències i que si li anava bé busqués bé un xip per fer-me un duplicat. No sé on ha trobat el xip i m’ha fet la meva còpia. Ha estat un matí llarg però finalment he pogut complir l’objectiu que tenia.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús