Un 0 a 5 en comunicació

La mala gestió comunicativa de la crisi del desplaçament a Pamplona ha estat un error impropi d’un club com el Barça. Es fa molt difícil de digerir que, només una setmana després del 5 a 0, la incompetència, la deixadesa o el que sigui, hagi permès que perdem la iniciativa en l’emissió del discurs. Que permetem, per errors propis, que el discurs dominant sigui un altre. Es fa molt difícil d’entendre que, en veure la indignació dels seguidors blaugranes en les xarxes socials, en percebre els primers símptomes, per part de la Caverna, d’aprofitar l’avinentesa per carregar contra Guardiola per twitter, mar i aire, no és reaccionés amb més velocitat.

La nova comunicació exigeix respostes més ràpides. Més reflexos. Donar la cara. Cal defensar la marca, defensar el Barça, a totes hores i en tots els fronts. A aquestes alçades de la pel·lícula, no es pot, ras i curt, respondre un dia després de la crisi amb una carta oberta. ¿No era més senzill que, el mateix dissabte, el president Rosell sortís per Barça TV per donar les explicacions que calien? Una altra oportunitat perduda per marcar “paquet”, que dirien alguns, i, de passada, aprofitar la raó de ser de Barça TV.  La frase més memorable de Sandro Rosell en el mític documental “Barça Confidencial” era “es pensen que això és Can Pixa”. Sandro, no els hi donem la raó, si us plau.

4 comentaris

  • Iker Guimarães

    07/12/2010 16:02

    No hi puc estar més d’acord.

  • Maria Perez

    07/12/2010 18:34

    Li demanoa a aquet diari recien nascut,que pregunti si el Barça “Te President” o encara s’han de fer eleccions.Gracias.

  • toni

    07/12/2010 21:36

    Completament d’acord. En Pep no te pq donar explicacions sobre trens i avions. Si volien dirigir l’FCB que ho facin d’una vegada.

  • xevi aldeguer

    08/12/2010 19:21

    Aviat enyorarem en Laporta, al temps. Això no ho hauria passat amb el de president.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús