No hi ha color

Nou èxit rotund de La Marató de TV3. Cada any, en un esforç titànic per part de la societat catalana i tota la gent de la Corporació, se superen en notorietat, interès i recaptació. Sorprèn que Intereconomía volgués fer-los la competència amb una marató, en minúscula, per combatre l’atur que no tenia cap mena d’interès i que, a diferència de La Marató, no tenia un discurs positiu. Ans al contrari, la marató d’Intereconomía es va convertir en un espai etern d’odi cap al govern socialista que en alguns moments resultava fins i tot hilarant.

A més, des d’aquesta cadena, coneguda pels atacs indiscriminats a Catalunya, estaria bé que fessin una reflexió sobre la recaptació que van assolir per “combatre” l’atur. Les xifres aconseguides pels uns i pels altres, les podeu llegir a l’Ara, tot i que tampoc seria just comparar-les, són tan abismals que desmunten molts tòpics . I ja que hi som, potser estaria bé que algú demanés perdó per fer bandera d’un mal estil de fer televisió i per esbombar tant d’odi tots els dies de la setmana. Seria el més just i solidari, no trobeu?

2 comentaris

  • Enric Freixa Casabón

    24/12/2010 12:27

    Els d´intereconomia nomes fan pudor.

  • Dani Ruiz Rosal

    25/12/2010 12:07

    Ja sabem que ben poca cosa es pot esperar d’aquesta colla de malparits!

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús