Incomunicat 2.0

És curiós el que pot arribar a costar fer un tràmit relativament senzill en plena era 2.0. M’he canviat de domicili i vaig sol·licitar a la meva companyia de telefonia fixa i internet, una migració mantenint el meu número de telèfon. La primera trucada al servei d’atenció telefònica semblava que havia de ser suficient. Amabilitat i “sí, señor Don Guillén”. Vaig començar a sospitar però quan de la mateixa companyia em van trucar, el dia següent, per demanar-me explicacions del perquè m’havia donat de baixa. Perplex, els hi vaig tornar a explicar el cas. Em van dir que ho solucionarien. Van passar 15 dies i, en veure, que la companyia telefònica no em comunicava res, quina paradoxa!, vaig tornar a trucar. La resposta és que jo m’havia donat de baixa i no em garantien poder mantenir el meu número. Em van prometre solucionar-ho.

Dos dies després em truca un individu del servei tècnic demanant-me altre cop explicacions de perquè no sóc a casa quan ell ja té el telèfon llest per instal·lar. L’únic problema és que insistia a fer-ho en l’antic domicili, on ja no viu ningú. Surrealista. Em vaig veure obligat a fer una altra trucada a la companyia i aquesta sí que va ser la bona. Ja tinc telèfon a casa. Ara només queda tornar-me a donar d’alta d’internet quan mai me n’he donat de baixa.  A veure quan tardo en aconseguir-ho.

Al final, el procés ha durat un mes i em temo que no s’ha acabat.  Ara bé, el millor de tot és que , preveient que tot això podia passar, vaig comprar un pen per navegar amb 3G.  Vaig contractar el servei a la competència, per si les mosques. I el pen no funcionava! Vaig trucar al servei tècnic i em van recomanar amablement que tornés a la botiga on l’havia comprat perquè segurament la targeta SIM estava defectuosa. Quins collons! He decidit que aquest Nadal em vendré les poques accions que tinc d’una coneguda companyia de telecomunicacions; no estic tranquil.

1 comentari

  • Gelet

    24/12/2010 10:54

    Doncs a nivell d’empresa pots flipar.Els surrealisme i Kafka no arriben a l’atura de la sabata.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús