Adéu, “marquistes”

El relleu d’Eduardo Inda a la direcció del diari Marca és, en principi, una bona notícia per al periodisme esportiu. Quan Inda va aterrar el 2007 al diari amb més lectors de l’Estat, va començar una batalla duríssima amb el Diario As per enarborar en solitari la bandera del madridisme més bel·ligerant i espanyolista. En aquesta guerra, que finalment ha guanyat, no va tenir cap remordiment en practicar el periodisme més groc, fer les campanyes de persecució més bèsties que s’han pogut veure i barrejar esport i política sense cap mena de complexe.

Ara cal veure quina línia editorial prendrà el diari esportiu madrileny, però no sóc gaire optimista. La política d’Inda ha refermat el lideratge del Marca i ha marcat, valgui la redundància, una manera de fer periodisme que em temo que ha fet fortuna. Només cal veure l’assumpte del presumpte dopatge blaugrana i la Cope. Estarem atents. I també estarem atents a les noves aventures d’Eduardo Inda a Veo 7. Segur que tornarà a donar grans moments de glòria als qui ens dediquem a l’humor.

1 comentari

  • Roger

    22/03/2011 13:29

    Per desgràcia aquesta manera de fer periodisme esportiu també ha arribat als mitjans d’aquí. Que cada cop és més habitual avergonyir-se amb segons quines portades i articles de Mundo deportivo i Sport!

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús