Autor

Guillem SansGuillem Sans Mauri (Barcelona, 1976). Llicenciat en Periodisme per la UPF i en Història per la UB. Dirigeixo l’Alguna Pregunta Més de TV3 des de fa 4 anys, un programa on hi he fet absolutament de tot ja des dels temps de “El Matí de Catalunya Ràdio”. Col·laboro a “El Secret” de Catalunya Ràdio i al “Tu diràs” de RAC-1. M’encanta el món dels mitjans, el futbol, sobretot el Barça, i tot allò relacionat amb el món 2.0

A “Sans i estalvis” intentaré mirar el món dels mitjans des de un punt de vista crític, però sense perdre mai el bon humor; al capdavall, moltes de les coses importants de la nostra vida, no les expliquen pas els mitjans de comunicació, oi?

2 comentaris

  • Joan Jordi Rossell

    28/11/2010 14:28

    Dir el que votem per les xarxes socials s’escapa a qualsevol legalitat vigent en materia electoral. No dir-ho o dir-ho és com fer-ho, o no, en la conversa que tenim amb el veï que ens hem trobat a la cua del forn davant de tota la gent que com nosaltres s’esperava que sortís el pa calent.. Felicitats Guillem i tant encerts com sempre!!

  • PALOMA FIDALGO

    22/09/2012 16:05

    Hola Guillem:

    Soy Paloma Fidalgo, de la revista El Duende, una revista cultural y gratuita de referencia en Madrid.
    Te escribo para hablarte de un proyecto que estamos poniendo en marcha. Vamos a organizar eventos en los que grandes firmas del periodismo (corresponsales de guerra, periodistas científicos, periodistas culturales, fotoperiodistas…) serán las protagonistas. Compartirán sus experiencias con el público en tertulias, que se acompañarán de conciertos y exposiciones, y editaremos libros y grabados basados en estos profesionales. La ubicación será, probablemente, el edificio de la antigua imprenta municipal de Madrid.

    Nos gustaría contar contigo como público y participante de estas actividades. Te convocaremos a lo largo de todo el año. Te garantizo que te van a interesar.

    Por ahora, me gustaría invitarte a la premiere de la película 7 días en la Habana en Barcelona, a la que también asistirá este grupo de profesionales. Es un película basada en una idea original de Leonardo Padura compuesta de siete capítulos, cada uno dirigido por un director diferente: Benicio Del Toro, Julio Medem, Daniel Bruhl…

    El día de la premiere es el próximo miércoles 26, en la Casa Capell (Rambla del Prat, 27), a las 19:45, y antes y después de la proyección, habrá un cóctel con parte del equipo.

    Te agradeceríamos mucho que vinieras, acompañado si quieres.

    Por favor, confírmanos tu asistencia lo antes posible, porque el aforo es bastante limitado.

    Muchas gracias por atenderme y un fuerte abrazo,

    Paloma F. Fidalgo.

Comenta

*

(*) Camps obligatoris

L'enviament de comentaris implica l'acceptació de les normes d'ús